نوشته شده توسط : فاطمه حبیبی

چه شرایطی باعث میشود نگران کلاهبرداری شویم؟

  • اگر حساب شما بعد از مدتی مسدود شده است و شما نمی توانید وارد حساب خود شوید.
  • وب سایت کارگزار برای مدتی باز نمیشود و یا اعلام میشود وبسایت هک شده است.
  • عدم وجود اطلاعات اعضای تیم توسعه دهنده پروژه در لینکدین یا توئیتر
  • گزارش کاربران در تالار های گفتمان معتبر ارز دیجیتال
  • پولی از حساب شما خارج شده است.
  • پشتیبانی جواب شما را نمی دهد.

 

 
لاکسون یا Laxsson
سایت Laxsson با وعده‌های سود قطعی و بالا به سرمایه‌گذاران جذب می‌کند، اما شواهد متعددی از کلاهبرداری این پلتفرم را نشان می‌دهد. از نداشتن اطلاعات شفاف در مورد مدیریت و مجوزها گرفته تا شباهت‌های زیادی به طرح‌های پانزی، Laxsson علائم قابل توجهی از نبود اعتبار دارد. همچنین، محدودیت‌های زمانی برای برداشت وجوه و نداشتن شواهد معتبر از پرداخت سود به کاربران، این احتمال را می‌افزاید که سرمایه‌گذاران در نهایت با زیان مواجه شوند. در کل، Laxsson یک پروژه‌ی پر ریسک و ناشفاف به نظر می‌رسد که باید با احتیاط فراوان از آن دوری کرد. برای اطلاعات بیشتر حتما بررسی اعتبار پروژه لاکسون (Laxsson) را بخوانید.
 
پروژه سرمایه گذاری کوین پارک (Coinpark)
یک پروژه پانزی بدون هیچ هدفی با جامعه کاربران ایرانی که به تازگی تبلیغات گسترده خود را آغاز کرده است. متاسفانه بازهم با داستان تکراری ۱۰۰ دلار بگذار تا ۲۰۰ دلار دریافت کنی! برای اطلاعات بیشتر مقاله کوین پارک چیست؟ بررسی اعتبار پروژه Coinpark را بخوانید.
پروژه بخت آزمایی لوتوچی (Lotto Chi)
لوتوچی در ابتدا به شما یک بلیط رایگان می‌دهد، اما احتمال برنده شدن با این بلیط بسیار کم است. این روش یک استراتژی بازاریابی است تا شما را به خرید بلیط‌های بیشتر ترغیب کند. پس، این بلیط رایگان نمی‌تواند گواهی از قانونی بودن این مجموعه باشد.برای اطلاعات بیشتر بررسی اعتبار پروژه لوتوچی Lotto Chi را بخوانید.
برای مطالعه و اطلاع از سایر پروژه های پانزی کلیک کنید.


:: برچسب‌ها: ترید یونایتد, پروژه کلاهبرداری, پروژه پانزی, ترید ,
:: بازدید از این مطلب : 41
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه حبیبی

صرافی ایرانی بهتر است یا خارجی؟

پاسخ این سوال کاملاً منحصر به فرد است است، همانطور که مثلاً یک فرد استفاده از خودروی داخلی را مناسب تر از خودروهای خارجی می داند و دیگری برعکس. بنابراین ما با استفاده از چند معیار مهم به بررسی معتبرترین و بهترین صرافی های ایرانی و خارجی می‌پردازیم. اگر حرفه ای هستید و یا هیچ وقت به صرافی‌های ایرانی نمی توانید اعتماد کنید بهتر است از صرافی های خارجی استفاده کنید. کوکوین، کوینکس و بایننس بهترین صرافی های خارجی ارز دیجیتال برای ایرانیان هستند. 

بهترین صرافی ایرانی کدام است؟

 

به صورت قطعی نمی توان بهترین صرافی را مشخص کرد، اما به صرافی های نوبیتکس و والکس به دلیل نقدینگی بالا ،اعتبار و قدمت فوق العاده، تعداد ارزهای نسبتا بالا و مقدار کارمزد منطقی میتوان لقب « بهترین صرافی ارز دیجیتال در سال ۱۴۰۰ » را اهدا کرد.

صرافی اریترون

صرافی اریترون یک صرافی تازه تاسیس با حدود ۷۰۰ ارز دیجیتال است که در هفته های اخیر رشد زیادی کرده است. این صرافی امکان معاملات رمزارز ها را بدون احراز هویت ممکن می سازد و اگر قصد معامله با ریال داشته باشید هم احراز هویت شما در کسری از ثانیه و به صورت خودکار انجام می شود. سطوح کاربری اریترون ۴ سطح است که بدون احراز هویت امکان برداشت ۲۰۰۰ هزار دلار رمز ارز را می دهد.

صرافی تترلند

صرافی تترلند از قدیمی ترین صرافی های ایران است که از سال ۱۳۹۶ خدمات رمز ارزی را در ایران فراهم کرده. درحال حاضر حدود ۱۰۰ ارز دیجیتال مختلف را میتوانید از تترلند خریداری کنید و با خیال راحت به کیف پول شخصی خود منتقل کنید. در حال حاضر تترهایی که از سمت تترلند برای کاربران ارسال می‌شوند بدون استفاده از api اکسچنج خارجی و از طریق ناد اختصاصی در خارج از ایران پردازش می‌شوند. این یک ویژگی متمایز نسبت به رقباست ، زیرا سایر صرافی ها اکثرا از API بایننس استفاده میکنند.

برای آشنایی با سایر صرافی های برتر و مزایاو معایب هریک کلیک کنید.

منبع



:: برچسب‌ها: صرافی ایرانی, صرافی ارز دیجیتال ایرانی, نوبیتکس, اریترون ,
:: بازدید از این مطلب : 32
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : فاطمه حبیبی

معرفی ۱۰ میم کوین برتر برای سرمایه گذاری در آبان ۱۴۰۲

پپه

دوج کوین

بی بی دوج کوین

شیبا اینو

مونا کوین

فلوکی اینو

ووفی

آکیتا اینو

کیشو اینو

دوج ایلان مارس

Image for post
Image for post

رتبه یک بهترین میم کوین برای سرمایه گذاری : پپه

پپه یک رمزارز جدید و محبوب است که برگرفته از شخصیت معروف میم «پپه قورباغه» است. پپه در اواسط ماه آوریل سال ۲۰۲۳ راه اندازی شد و در عرض دو هفته به لیست ۱۰۰ ارز دیجیتال برتر بازار راه پیدا کرد. پپه یک رمزارز غیرمتمرکز و همتا به همتا است که از یک الگوریتم اجماع منحصر به فرد به نام اثبات سوختن (PoB) برای تأیید تراکنش‌ها در شبکه خود استفاده می‌کند. پپه برای استفاده در ارتباط با دارایی‌ها و خدمات دیجیتال مختلف طراحی شده است و جامعه‌ای پر جنب و جوش از توسعه‌دهندگان، علاقه مندان و هنرمندانی دارد. پپه قصد دارد با استفاده از شهرت میم کوین‌های معروفی مثل دوج کوین و شیبا اینو سبقت بگیرد و با سیاست‌های tax free، بازتوزیع و سوزاندن تعداد توکن قابل عرضه را کاهش داده و قیمت خود را افزایش دهد. پپه همچنین به عنوان یک ارز دیجیتال اجتماعی متفاوت است که به احترام شخصیت محبوب Pepe the Frog عمل می‌کند.

رتبه دو بهترین میم کوین برای سرمایه گذاری : دوج کوین

دوج کوین (Dogecoin) یک ارز دیجیتال پایه مبتنی بر LuckyCoin است. این ارز دیجیتال به‌گونه‌ای طراحی شده که یک جایگزین بسیار مناسب برای بیت کوین و لایت کوین باشد. به همین دلیل ارز دوج کوین شباهت‌های بسیاری با بیت کوین دارد. این ارز درست مانند بیت کوین در معاملات نظیر به نظیر مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین ارز دیجیتال دوج کوین (Dogecoin) از الگوریتم اثبات کار یا POW پشتیبانی کرده و مانند بیت کوین قابلیت استخراج دارد. برای اطلاعات بیشتر دوج کوین چیست؟ را بخوانید.

برای اطلاع از سایر ارزها و ویژگی آن ها کلیک کنید.

منبع: میهن سیگنال



:: برچسب‌ها: میم کوین ,
:: بازدید از این مطلب : 36
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 21 آبان 1402 | نظرات ()